dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas....

Een hele fijne kerst allemaal! Wij hebben gisteren en vandaag al gezellige dagen gehad met lekker eten en fijn gezelschap.

Ik heb op diverse blogs al foto's gezien van kerstbomen en kerstversieringen. Ik wil jullie ook onze boom nog even showen:

 
En mijn ornamentenboom die voor de gelegenheid ook in kerstsfeer is gebracht:
 
 
Links onderaan hangt het engeltje dat Cinderella vorig jaar weggaf op haar blog. De houten letters heb ik vorig jaar in de uitverkoop na de kerst gekocht dus ze mochten dit jaar voor het eerst in het boompje.

Nog een hele fijne avond en voor morgen een gezellige tweede Kerstdag.

4 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk! Jullie ook een hele fijne avond en een gezellige dag morgen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook nog hele gezellige avond gewenst en morgen nog een leuke 2e kerstdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel!!! Jullie natuurlijk ook hele fijne dagen en ik zie je in het nieuwe jaar!!! X

    BeantwoordenVerwijderen